Loading...

Actualitat als Mitjans Socials 22.07.2016

//Actualitat als Mitjans Socials 22.07.2016

Messenger supera els mil milions d’usuaris actius

L’app de missatgeria de la xarxa social Facebook, tal com podem llegir al seu bloc, ha superat els mil milions d’usuaris actius. Messenger presumeix de ser la segona app més popular de iOS només per darrere de la seva germana gran Facebook. En Android acumula més de mil milions de descàrregues i es posiciona entre les deu apps més importants d’aquest sistema operatiu.

Google s’uneix a la comunitat mundial d’editors i altres companyies tecnològiques per llançar la iniciativa de codi APM.

Google s’uneix al codi AMP HTML per als dispositius mòbils. Aquest tipus de codi obert permet que es carreguin els continguts quatre vegades més ràpid i fa servir 10 vegades menys dades de mitjana, en comparació amb les pàgines web mòbils que no s’han incorporat a l’AMP.

Twitter obre la sol·licitud de verificació de comptes per als usuaris

Twitter anuncia la creació d’un procés de sol·licitud online per a la verificació dels comptes dels seus usuaris. Fins fa poc només les celebritats, personalitats i empreses o organitzacions tenien la possibilitat de tenir al costat del seu nom una petita marca blava que els identificava com a usuaris verificats per la xarxa social. D’ara endavant Twitter posa a l’abast dels usuaris la possibilitat de verificar la seva identitat per demostrar que el que realitza les publicacions és un mateix i que no es tracta de cap impostor.

1-LbotyMOvqW_kk8ldRx7DwQ

Facebook introdueix l’eina d’optimització d’esdeveniments d’aplicació

Facebook explica al seu bloc millores que incentiven les descàrregues d’apps impulsant la publicació segmentada incitant als usuaris a efectuar fins a 14 accions específiques.

13655705_1731599993745561_2146857951_n[fusion_builder_container hundred_percent=[/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container]

Agencia de marketing digital en Reus, Tarragona

2017-08-29T09:55:56+00:00 22 juliol , 2016|Notícies|Sense comentaris

Deixi el seu comentari