Loading...

Actualitat en els Mitjans Socials 2016.11.11

//Actualitat en els Mitjans Socials 2016.11.11

Facebook Messenger es converteix en una plataforma de serveis

Facebook ha anunciat la incorporació de missatges publicitaris dins de Messenger perquè les empreses puguin connectar amb els clients a través dels xats. Aquesta funció queda oberta a qualsevol empresa que desitgi utilitzar-la.

Al principi només afectarà a aquelles persones que en algun moment hagin entaulat conversa amb les empreses. Si algun client vol contactar amb una marca o companyia podrà obrir directament una conversa a Messenger a través d’anuncis que trobarà en la seva secció de Notícies.novedades-facebook A més a més, Facebook ha deixat clar que el control estarà en mans dels usuaris, que podran bloquejar les converses quan així ho estimin oportú.

Fuente: https://techcrunch.com/2016/11/08/facebook-opens-sponsored-messages-to-all-advertisers-in-newest-version-of-messenger/

Facebook aposta per la Intel·ligència Artificial

Segons eleconomista.es, Facebook es planteja apostar per noves tecnologies perquè els usuaris d’aquesta plataforma puguin crear nous productes i serveis. Així ho va explicar Mike Schroepfer, el responsable de tecnologia de la xarxa social, en la conferència d’obertura de la Web Summit, el congrés tecnològic que s’està celebrant a Lisboa fins dijous que ve.
novedades-facebook

S’estan centrant en la visió computacional, la comprensió del llenguatge i l’aprenentatge de les màquines. Han assegurat que la Intel·ligència Artificial, la realitat virtual i la connectivitat seran part del futur de Facebook, les quals començarem a veure d’aquí a 3 o 5 anys.

Fuente: http://www.eleconomista.es/tecnologia/noticias/7945451/11/16/Facebook-experimenta-con-realidad-virtual-e-inteligencia-artificial-para-reinventarse-en-diez-anos.html

Amazon llança a Espanya el Dash Button

Amazon llança la seva nova eina intel·ligent amb la qual podrem adquirir els productes quotidians només prement un botó. Es tracta de dispositius amb wifi que es configuren amb el mòbil per associar-los amb un producte en concret. Els consumidors els compren per als productes que utilitzen amb més freqüència i, com té una part adhesiva, poden enganxar-los en qualsevol lloc de la casa. Només poden adquirir-clients Premium. Fer la compra mai ha estat tan fàcil.

[youtube=https://youtu.be/NT056s2oxBsw=250&h=27]

 

Fuente: https://www.amazon.es/gp/browse.html?node=10909716031&tag=xataka-21

 

Instagram introdueix noves característiques a Stories

Instagram ha potenciat l’opció de Stories amb la incorporació de noves característiques enfocades a perfils corporatius i de celebritats. Ara es poden afegir enllaços, realitzar mencions i crear vídeos originals a través de l’aplicació Boomerang, que ja està integrada, en l’ecosistema de Stories.

novedades-instagram

Fuente: http://blog.business.instagram.com/post/152996482280/stories-boomerang-mentions

A Digital Marketing Agency based in Barcelona and Tarragona.

2017-08-29T10:02:58+00:0011 novembre , 2016|Notícies|Sense comentaris

Deixi el seu comentari