Loading...

Com ha de ser la web de la teva marca i negoci?

//Com ha de ser la web de la teva marca i negoci?

El 23 d’agost és el dia de l’Internauta, això vol dir que fa 25 anys va obrir el primer lloc web de la mà de Sir Berners-Lee i altres pioners que van connectar les nostres vides d’una manera inimaginable fins al moment.

Tenir una pàgina web és el millor aparador per al teu negoci i t’obre portes a tot el món. Tenir presència a Internet és la clau perquè el teu negoci segueixi creixent en l’era de les noves tecnologies.

Quins aspectes hem de tenir en compte?

En primer lloc hem de tenir en compte el disseny de la nostra web, la imatge corporativa és la cara més visible de la teva marca. Una pàgina web ben construïda és un element de credibilitat important davant els clients potencials que et busquen pels mitjans que tenen al seu abast en el procés de trobar quina és la millor opció. Et permetrà arribar i interactuar amb ells molt abans que comencin el tracte com a clients i la web et permetrà atendre’ls en una franja horària més àmplia. Alhora generaràs feedback i confiança cap a la teva marca. Per tenir un bon disseny de la pàgina web has de seguir un esquema responsive, aquesta tècnica adequa la visualització als diferents dispositius usats habitualment com ara Smartphonestablets o ordinadors de sobretaula.

responsive

És molt important comptar amb una bona estratègia digital capaç de transmetre la idea del teu negoci i tot el que succeeix en ell. A més aquesta estratègia ens permetrà analitzar el tràfic de visites que rebem i determinar quins són els continguts que generen més interacció per part dels usuaris. Tota aquesta informació sobre el trànsit de la web ens ajudarà a comprendre si el funcionament de la nostra plataforma online és el correcte i si s’ha d’implementar o millorar algun aspecte. Segons estudis rellevants, fer un registre regularment de les metes finals i les estratègies, realitzar informes i actualitzar-se contínuament, augmenta la probabilitat d’assolir els nostres objectius en un 178%.

Comptar amb un bon equip capaç de generar contingut de qualitat ens permetrà augmentar l’interès dels usuaris cap al nostre negoci. Aproximadament el 35% de les microempreses espanyoles i el 40% dels autònoms no compten amb una pàgina web o amb una estratègia en digital, de manera que comptar amb ella és el punt que pot marcar la diferència entre el nostre negoci i els seus competidors més directes .

be_marketing_reus

La comunicació i la relació que tenim amb els usuaris pot servir-nos per ensenyar gran part del nostre treball, ja sigui a través d’imatges, infografies o textos publicats en un bloc. D’aquesta manera la forma de treballar del teu negoci i les característiques seran un punt a favor perquè nous clients es posin en contacte amb tu.

La web posicionarà el negoci al mapa de qualsevol recerca d’internet i la ubicació del teu negoci pot ser compartida de forma ràpida i senzilla; ja sigui en els cercles més propers dels clients fidelitzats com dels potencials. Per això hem d’aplicar una estratègia SEO tal com us expliquem en aquest post anterior.

pexels-photo

Agencia de marketing digital en Reus, Tarragona

2017-08-29T09:56:11+00:00 23 agost , 2016|Màrqueting|Sense comentaris

Deixi el seu comentari