Loading...

Consells de màrqueting per a nadal

//Consells de màrqueting per a nadal

El nadal és sinònim de consum, per la qual cosa els empresaris han de preparar-se per abordar uns mesos en els quals les compres es multipliquen. Amb l’apogeu de les xarxes socials i la venda online, aquest any les compres nadalenques estaran marcades per l’i-commerce. Per aquest motiu, els comerços que encara no tinguin el servei online, hauran d’esforçar-se molt per fer-se un buit entre les empreses més modernes i respondre a les demandes dels consumidors.
Et donem diversos consells de màrqueting nadalenc perquè puguis treure-li partit al teu negoci en aquesta època:

Crear un ambient nadalenc

Els carrers, les tendes i les cases estan carregades d’ornaments i colors que indiquen que el nadal ja ha arribat Per què no posar-los també a les nostres xarxes socials i lloc web? Canviar la foto de perfil de Facebook o adaptar el teu logo o eslògan amb colors i personatges típics de la temporada, pot captivar als clients amb l’esperit del nadal.

Enviar felicitacions nadalenques als teus clients

Felicitar el nadal és un gest amb el qual pots expressar la teva estima i agrair la confiança que els clients han dipositat en tu durant l’any. Pots fer-ho amb una targeta física o electrònica, però el mètode més eficaç és la felicitació a través de vídeo. Ha de ser de qualitat, personalitzada i amb un missatge commovedor concorde al teu públic.

Utilitzar l’email màrqueting

A través dels correus electrònics, pots enviar als teus clients cupons de descompte, tips per a regals o les promocions del mes. Recorda que és una època de moltes compres, per tant, no t’oblidis de promoure’t també per les xarxes socials i interactuar amb els teus clients durant aquests dies.

Realitzar algun tipus de labor social

Col·laborar en obres de caritat pot aportar una bona imatge al teu negoci. Realitza una campanya a través de les xarxes socials. Pots convidar als teus clients al fet que contribueixin portant una joguina, aliment o roba per després donar-ho a alguna fundació solidària. A canvi, ofereix-los un descompte per cada article que portin.

Actualitzar la teva web

Has de tenir la teva pàgina web actualitzada. És important per la quantitat de consumidors online que hi ha, sobretot, en aquesta època de l’any. Pots agregar una secció nadalenca per cridar l’atenció dels teus clients o facilitar-los la cerca dels productes desitjats.

Realitzar una campanya emocional

Es poden aprofitar les emocions dels consumidors durant aquests dies per millorar l’estratègia de comunicació i consolidar així la teva marca. Empreses com Coca-cola o Starbucks han realitzat aquest tipus de campanya nadalenca i s’ha convertit en el moment més esperat de l’any pels clients.

coca-cola-navidad-portada
El màrqueting realitzat en aquesta temporada és una bona oportunitat per expandir el teu negoci. Aprofita-la realitzant una bona campanya de nadal, però recorda que es necessita temps i l’ajuda d’experts perquè els consells anteriorment esmentats puguin dur-se a terme de forma professional.

Cristina Cuenca

Licenciada en comunicación audiovisual. CommunityManager apasionada del mundo digital y del marketing. Especialista en cine y futura guionista.

2017-09-18T11:05:02+00:00 7 desembre , 2016|Màrqueting|Sense comentaris

Deixi el seu comentari