Loading...

Converses nadalenques a Facebook

//Converses nadalenques a Facebook

La il•luminació als carrers, menús d’empresa, publicitat a les botigues … Espanya ja fa olor de Nadal i acabem de començar el mes de novembre. Les presses per a comprar els regals i la quantitat de sopars i compromisos que ens esperen en aquesta època de l’any, fan que els espanyols es preocupin abans d’aquestes dates. Els nervis i les ganes s’apoderen dels seus pensaments reflectint-ho a les xarxes socials amb hasthags com #navidad #regalos o #compras.
Facebook ha aprofitat aquest fenomen per realitzar una infografía la que recull les dades més significants del manifest dels usuaris en la xarxa social:

OCTUBRE

• Els usuaris comencen a gastar en compres nadalenques
El 54% de les converses registrades en el mes d’octubre relacionades amb aquestes dates pertany a persones majors de 45 anys
• El 19% dels compradors asseguren que les seves compres nadalenques finalitzaran novembre
• La possibilitat de realitzar les compres de forma online ha fet que el percentatge dels usuaris a utilitzar aquest servei sigui del 53%

NOVEMBREblack-friday-1173374_960_720

• Alguns valents esperen a les ofertes del Black Friday per realitzar les seves compres
• La setmana anterior a aquest esdeveniment es desenvolupen 44% de converses sobre això
• El mateix dia el Black Friday la xifra puja al 75%
• Hi ha 6,4 milions d’interaccions relacionades amb aquest fet
1 milió de “M’agrada” a les xarxes socials
• El dia despréssegueixen quedant escletxes. El 23% dels usuaris segueixen xerrant

DESEMBRE

• Tot i així, un total de 72% diu que deixar la compra dels regals per a desembre
• El 75% d’ells són solters
• El 74% nascuts després de l’any 2000

GENER

• Els CPM més rentables de l’any apareixen en les dues primeres setmanes de gener
• La mitjana en despesa dels bons propòsits que la gent diu que farà amb l’entrada del nou any és de 378 euros
• Les persones que tenen una relació estable gasten un 1.5 vegades més que la mitjana

FINALMENT

• El 83% de las publicacions de Nadal es comparteixen a través del mòbil
• 19 milions de continguts es publiquen a Facebook cada dia durant el mes de desembre, el que suposa el 30% més de la mitjana anual general

conversaciones-navidenas-facebook

I tu? A quin grup pertanys?

A Digital Marketing Agency based in Barcelona and Tarragona.

2017-08-29T10:02:18+00:0015 novembre , 2016|Xarxes Socials|Sense comentaris

Deixi el seu comentari