Loading...

Els estats de WhatsApp i altres actualitzacions en xarxes socials

/, Xarxes Socials/Els estats de WhatsApp i altres actualitzacions en xarxes socials

Els estats de WhatsApp

Si creies que Whatsapp s’anava a alliberar d’actualitzacions d’estat al més pur estil snapchat, estaves molt equivocat. Ara, l’aplicació del nostre telèfon està dividida en 4 parts: càmera, xats, estats i trucades.

Per crear un estat, tan sols has d’anar a la divisió de cambra i afegir els vídeos o imatges que vulguis. Totes les imatges poden ser personalitzades amb textos, stickers i dibuixos. Aquestes publicacions, igual que a la resta de xarxes socials són efímeres, i desapareixeran al cap de 24 hores.

Les imatges que publiques en els estats podran ser vistes per totes aquelles persones que tinguin el teu número de telèfon, tret que canviïs la configuració de privacitat triant amb qui vols compartir-los. Per a això només has d’accedir al menú situat a la dreta i prémer en “Privadesa d’estats”.

 

A través de la icona de mig ull situat sota cada actualització, podrem esbrinar qui ha vist les meves publicacions i el nombre de vegades que han fet clic sobre ella.

Si eres dels que estaven farts d’aquest tipus d’actualitzacions en altres plataformes, també t’esperen uns mesos d’actualitzacions pesades a WhatsApp. Però no et preocupis, pots silenciar el teu contacte més pesat prement sobre el seu estat i donar-li a silenciar.

Ja està disponible a l’última versió de l’aplicació.

Botons a Facebook per accedir a la resta de xarxes socials

En un intent per obrir-se a altres “mons”, Facebook està fent proves, amb un determinat nombre d’usuaris, per poder incloure botons en el nostre perfil amb enllaços que ens portin a les nostres altres xarxes socials. Aquests botons tindrien una icona de la xarxa social enllaçada. Encara que Facebook no ha donat a conèixer la notícia, aquest fet s’ha pogut saber gràcies a aquests afortunats escollits per realitzar el test i que ha estat publicat perTheNextWeb.

Els botons apareixerien en el perfil de l’usuari i amb ells podríem enllaçar fins a 10 perfils diferents. Com la plataforma no s’ha expressat, no podem saber si s’implantarà aquesta novetat en un futur a tots els usuaris. Però si vols saber si ets un dels afortunats, introdueix l’URL dels teus perfils en altres xarxes en la configuració de la informació de contacte i encreua els dits!

Facebook Stories ja s’han posat en marxa

 

Facebook stories

 

Facebook Stories ja forma part de la xarxa social. Com hem anat veient en setmanes anteriors, totes les plataformes han incorporat a la seva interfície l’opció de publicar vídeos o fotos de forma efímera. El disseny és el mateix que la resta de xarxes socials i, igual que a Instagram i snapchat, es podran enviar les publicacions de manera “secreta” als usuaris que vulguis.
L’única diferència que existeix amb Instagram Stories és que a Facebook es poden afegir stickers i filtres a les imatges, cosa que, segurament, no trigarà a realitzar Instagram.

Twitter no et mostrarà les notificacions dels usuaris bloquejats

Fa unes setmanes, vam veure com Twitter va llançar una nova funcionalitat per lluitar contra el bullying.

Sembla que Twitter ha fet cas als usuaris que es queixaven de comentaris abusius i han ampliat la mesura deixant de visualitzar els comentaris dels usuaris bloquejats. D’aquesta manera, només arribaran les respostes a aquesta conversa fetes per persones a les quals segueixi aquest usuari.

Instagram permet pujar fins a 10 fotografies en un mateix post

 

 

La plataforma ha anunciat la possibilitat de realitzar en una mateixa publicació una pujada de fins a 10 fotos i vídeos. La publicació es realitzarà de forma simultània i els usuaris només hauran de lliscar la pantalla sobre aquelles fotos que continguin punts blaus per veure tot el contingut.

L’ús és molt senzill. En el primer vídeo o foto d’una publicació apareixerà una icona que indica que hi ha més contingut disponible. A diferència d’Instagram Stories, les publicacions amb múltiples fotos i vídeos es mantindran en el perfil.

 

 

Cristina Cuenca

Licenciada en comunicación audiovisual. CommunityManager apasionada del mundo digital y del marketing. Especialista en cine y futura guionista.

2017-08-29T09:58:13+00:00 24 febrer , 2017|Notícies, Xarxes Socials|Sense comentaris

Deixi el seu comentari