Vols triomfar a les teves vendes?
El copy pot ser la resposta.

 

Per tots és sabut que el contingut que s’ofereix als clients marca la diferència entre vendre o no vendre.
Un bon copy ajuda molt als consumidors a decantar-se per un negoci o un altre a l’hora de realitzar les seves compres.

Fer atenció a les faltes d’ortografia i gramaticals és la clau per aconseguir generar continguts professionals i de qualitat.

Passar per alt les normes imposades per l’Acadèmia, encara que de vegades resulti divertit, porta a cometre errors en els etiquetatges de preus i a malentesos que deixen en entredit la veracitat i reputació del teu negoci.

 

Coppel amb l’ala torta.

La cadena comercial mexicana de botigues departamentals de vendes ha comès un error en la seva plataforma e-commerce que, a més de riure, produeix rebuig. Cal anar amb compte amb el que es comparteix, ja que només per voler vendre unes sabatilles, pots ofendre a tot un grup ètnic.

Ja saps, no és el mateix una pilota negra que una negra en pilotes.

Però no només és Coppel qui dóna cops de peu a la RAE.

Molts altres establiments cometen errors que es podrien haver evitat fixant-se una mica o comprovant si s’ha escrit de la forma correcta.

 

 

Però cometre errors ortogràfics no és tan greu com ficar a les nenes d’entre 9 i 14 anys a la prostitució.

 

 

O vendre prostitutes ja congelades per al gaudi d’un quan li vingui de gust.

 

 

Tot i que l’oblit d’alguns ens deixen joies com aquestes, la credibilitat d’una empresa corre molt perill amb continguts plens de faltes i sense sentits.

Sovint veiem una infinitat d’errors imperdonables en xarxes i llocs web, cosa que pot generar un efecte negatiu en el consumidor. Si un negoci no es preocupa pels seus continguts, pot associar-se el mateix problema en els seus productes i serveis.

És molt important generar confiança per aconseguir un major nombre de vendes.

Escollir el millor community manager per a la teva empresa és una bona opció perquè la comunicació entre la teva marca i els teus possibles clients sigui realment efectiva.

Connectar amb el consumidor no és una tasca fàcil. La captació de nous clients i la fidelització s’aconsegueixen creant un contingut dirigit a un target concret. Llançar campanyes sense haver elaborat amb anterioritat un pla no serveix per a res.

Si els continguts oferts cobreixen les necessitats del teu consumidor, estaràs en el camí idoni per establir una relació.